ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.2.7 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
نوشته های من

سپاسنامه دکتر مهدی روانشادنیا از جامعه مهندسی ساختمان

به نام اولین مهندس هستی

بیانیه شماره 1- سپاسنامه دکتر مهدی روانشادنیا از جامعه مهندسی ساختمان

اینک که به فضل الهی و با یاری شما، اینجانب مهدی روانشادنیا افتخار حضور در هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به نمایندگی از شما را دارم، سپاسگزار همیاری و اعتماد این جامعه فرهیخته هستم.

بخش قابل توجهی از کسانیکه به بنده اعتماد کردند، شامل جوانانی هستند که به حق خواسته هایی از خانه صنفی و حرفه ای خود دارند. اینجانب تلاش خواهم کرد تا صدای آنها و مطالبه گر خواسته های همه مهندسان حق طلب و عدالت خواه در سازمان باشم. در آینده نزدیک، باید مکانیزم هایی برای ارتباط صحیح و مستمر اعضا و هیأت مدیره تعریف شود تا توان اعضا در تصمیم گیری سازمان موثر باشد.

از آنجا که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می تواند الگویی برای سایر استانها باشد، عملکرد آن اهمیتی دو چندان می یابد. مهندسان، به حق خواستار شایسته سالاری در ارکان سازمان، هیأت رئیسه، معاونت ها، دفاتر نمایندگی، کارگروهها و کمیسیونهای مربوطه هستند. امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت اصلاح ساختار سازمانی، بازتعریف و بهبود فرایندهای کاری، توسعه خدمات رفاهی و اصلاح سیستم آموزش و ارتقا پایه احساس می شود.

اجرایی شدن مجری ذیصلاح برای کلیه متراژها، شناسنامه فنی ملکی، بیمه تضمین کیفیت و حضور فعال در نگهداری و تعمیرات ساختمان ها از موارد مصرح قانونی است. عدالت در ارجاع کار، ارتقا کیفیت خدمات مهندسی، استقرار نظام مدیریت پروژه حرفه ای، افزایش تعرفه خدمات مهندسی و توسعه ارتباطات سازمان با سایر دستگاهها، ایجاد و تحکیم همکاریهای بین المللی و دفاع از حقوق حرفه ای اعضا از دیگر خواسته های مهندسان ساختمان است.

جا دارد، سپاسگزار حمایت انجمن های صنفی مهندسی ساختمان، انجمن های فعال شهرستانهای استان تهران، انجمن مدیریت پروژه ایران، انجمن بتن، انجمن شرکت های راهسازی، انجمن مهندسان راه و ساختمان، گروهی از تشکل های دانشجویی و اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تعدادی از تشکل های اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشم. همچنین، از گروههایی که در انتخابات از بنده حمایت کردند نیز کمال تشکر را دارم. در نهایت، برای همه مهندسان عزیز به ویژه کسانیکه در انتخابات شرکت کردند و نیز رقبای انتخاباتی خود آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم.

اولین گام را با یاری خداوند متعال برداشته ایم، برای اینکه از امروز با ارتباطی سازنده و مستمر پاسخگوی اعتماد شما عزیزان باشم، نیاز به همراهی و همفکری شما طی این دوره سه ساله دارم. در این دوره خود را مقید به رعایت اصول اخلاق حرفه ای و ارائه گزارش های دوره ای از فعالیت­های خود می دانم. از شما دعوت می­شود از هر طریق ممکن، و به ویژه از طریق وبسایت، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه فرمایید. امیدوارم، بتوانم به یاری خدا، با پشتیبانی شما و همراهی سایر اعضای هیأت مدیره در ساختن آینده ای روشن تر موثر باشم.

ارادتمند

منتخب شما در هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان

مهدی روانشادنیا

25 مهر 1394

www.ravanshadnia.ir

www.irancem.com



آرشيو مطالب...


محمدرضا گودرزی : با سلام اول از همه تبریک میگم به مهندسین بابت انتخاب جناب عالی . دوم مدیریت شما را در سر کلاس ها دیده ام و انشالا مثل کلاس ها در سازمان هم از مشارکت و هم فکری مهندسین استفاده نمایید و ارتباط خود را تا روز آخر حفظ نمایید.
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44