ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.8 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مطالب حرفه ای و صنفی

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی تهران، یک ساندویچ و دیگر هیچ

مجمع عمومی عادی سالانه‌ی نوبت دوم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در ساعت 15 روز سه‏ شنبه مورخ 94/6/3 در مرکز همايش های بين المللی برج ميلاد تهران برگزار شد، اعضا با در دست داشتن كارت عضويت معتبر يا گواهي عضويت در جلسه حضور يافتند.دستور جلسه مجمع به شرح زیر بود.

1-استقرار هيأت رئيسه‌ی موقت سني و انتخاب هيأت رئيسه‌ی اصلي مجمع عمومي

2-شنيدن گزارش عملکرد هيات مديره در سال 1393 و اعلام نظر نسبت به آن

3-ارائه‌ی ترازنامه سال1393 سازمان استان

4-استماع گزارش بازرسان سازمان استان

5-بررسی و تصويب ترازنامه‌ی سال 1393 سازمان استان

6-بررسی و تصويب بودجه‌ی پيشنهادی هيات مديره برای سال 1394

7-بررسی و تصويب مبلغ وروديه و حق عضويت سالانه و ساير منابع درآمدی برای سال 1394

8-تعيين روزنامه‌ی کثيرالانتشار


پس از پذیرش اعضا، جلسه حدود ساعت 16 با سرود چمهوری اسلامی شروع شد در ابتدا هیات رئیسه سنی مجمع بر اساس مسن ترین عضو برای ریاست مجمع آقای دکتر عباس طالقانی متولد 1317و جوانترین عضو مجمع آقای مهندس سعید کیا دربند سری متولد 1370به همراه دو ناظر سنی انتخاب شدند. سپس انتخابات لازم برای استقرار هیات رئییسه مجمع از سوی هیات رئییسه سنی انجام شد. در این مسیر انواع مشکلات مشاهده گردید که مطابق روال سالهای گذشته قابل پیش بینی بود. رای گیری مجمع طبق مصوبه سال گذشته بایستی به صورت الکترونیکی انجام شود که متاسفانه تا کنون این عمل به سیستم پیامکی تبدیل شده که در اولین قدم برای انتخاب رئئس مجمع با حضور داوطلبین و رای گیری آن متاسفانه سیستم پیامکی قطع شد و آرا ماخوذه قرائت نشد.

برای ایجاد اعتماد در سیستم پیامکی ناظرینی به بخش کنترلی آن از سوی مجمع اعزام شدند اما افسوس از اینکه ا رای گیری پیامکی به صورت آنلاین می توانست روی مانیتورهای سالن اجلاس برای رویت همه نشان داده شود که این موضوع کلیه شائبه های درون سالن را برطرف می نمود که این کار برنامه ریزی نشده بود بهر حال به علت خرابی سیستم محددا رای گیری فوق دستی انجام شد و تا انتخاب رئیس مجمع و منشی آن ادامه داشت که خبر آمد سیستم پیامکی دوباره راه اندازی شده است با نظر مجمع کلیه رای گیری ها مجددا به سیستم پیامکی واگذار شد. که بر این اساس از بین سه داوطلب ریاست مجمع به شرح زیر بر اساس تعداد829 نفر اعضای محمع آقای مهندس الهی فر .به ریاست آن انتخاب شد.

1- مهندس الهی فر 232 رای

2- مهندس رامین مجتهدی 7 رای

3- مهندس محمد رضا سرحدی 186 رای

برای انتخاب منشی جلسه پنج کاندید دواطلب گردیده که پس از رای گیری به شرح زیر آقای مهندس وحید ممی زاده با 114 رای به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند

1- مهندس حامد ممی زاده 124 رای

2- مهندس رضا فرمانی 4 رای

3- مهندس مجتبی مسگرزاده 42 رای

4- مهندس ................ 3 رای

5- مهندس علیرضا وکیلی 22 رای

در ادامه رای گیری برای دو ناظر جلسه اقدام شد که بر این اساس ناظر اول آقای مهندس محمد اصغری انتخاب شدند الان ساعت هشت شب است حدود چهار ساعت رای گیری هیات رئیسه محمع طول کشیده هنور دستور اول جلسه کامل نشده است و ضرورتا مجمع در روزی دیگر ادامه خواهد داشت. از نکات قابل توجه حضور چشمگیر کارکنان مهندس سازمان در مجمع بود که به صورت سازمانی در جلسه حضور یافته بودند که شاید سی درصد مجمع را شامل میگردیدند.

به بیرون سالن آمدم تنها چیزی که چشم بنده را جلب نمود و به عنوان یک خبر خوش نوید بخش بود تحویل یک ساندویچ با نوشابه برای صرف شام بود. و این گونه بود که نوشتم : مجمع عمومی سازمان / یک ساندویچ و دیگر هیچ

منبع: وبسایت دکتر قاسمی اصل



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 44