ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
دومين كنفرانس ملی مهندسي و مديريت ساخت

 

به گزارش دانشگاه صنعتي اميركبير، دكتر اكبر اسفندياري، دبير دومين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت گفت: به دبيرخانه اين كنفرانس حدود 300 مقاله ارسال شده است كه از اين تعداد 120 مقاله به مرحله پذيرش اوليه راه يافتند و در نهايت از بين اين تعداد حدود 90 تا 100 مقاله براي ارائه در اين كنفرانس دو روزه انتخاب مي‌شوند.

وي افزود: در دومين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت سخنرانان كليدي از وزارت مسكن و شهرسازي به اين كنفرانس دعوت شده‌اند.

دبير دومين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت بيان داشت: اين كنفرانس در محورهاي اهميت و جايگاه مديريت ساخت، مديريت منابع، صنعتي شدن و فناوري‌هاي نو در صنعت ساخت و ساز، كارآمدي قوانين ساخت و ساز، موفقيت پروژه‌هاي عمراني (زمان، كيفيت، هزينه) و صدور خدمات مهندسي برگزار خواهد شد.

اسفندياري از برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي با موضوع بهسازي خاك، روش ساخت، روش ساخت در صنايع دريايي و مقررات دريايي در اولين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت خبر داد.

وي با بيان اينكه دومين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت براي مهندسين داراي امتياز ارتقا پايه است، گفت: در اين كنفرانس از افرادي كه پروژه‌هاي كليدي انجام داده‌اند دعوت شده است كه براي شركت‌كنندگان سخنراني مي‌كنند.

گفتني است، دومين كنفرانس مهندسي و مديريت ساخت 13 و 14 ارديبهشت ماه به مدت دو روز در واحد بندرعباس دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار مي‌شود. 



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48