ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدفون شدن دو نفر در گودبرداری فرمانیه
جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۳۸ صبح 8 بهمن 97  یک مورد حادثه آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فرمانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.


وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه قطعه زمینی به وسعت حدود ۳۰۰ متر بود که به عمق ۶ متر گودبرداری شده بود وکارگران روی ضلع دیواره جنوبی مشغول کار بودند که به یکباره بخشی از دیواره تخریب می‌شود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو کارگر در زیر خاک‌های تخریب شده محبوس و مدفون هستند بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی عملیات خاک‌برداری و آواربرداری آغاز می‌شود و بعد از دقایقی آتش‌نشانان موفق می‌شوند نفر اول را که کارگری حدود ۳۵ ساله بود و تابعیت افغانستان را نیز داشت از زیر آوار خارج کنند خوشبختانه این فرد زنده بود اما از نواحی مختلف دچار مصدومیت شده بود.


ملکی تصریح کرد: در حال حاضر تلاش برای خارج کردن نفر دوم که کاملا مدفون است ادامه دارد و هنوز اطلاع‌دقیقی از سن و سال و تابعیت این فرد در دست نیست. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع: ایلنا


آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48